فروش یو پی اس آمریکا | ترکیه | چینی

فروش یو پی اس apc آمریکا | makelsan ترکیه

فروش یو پی اس آمریکا | ترکیه | چینی

فروش یو پی اس apc آمریکا | makelsan ترکیه

فروش یو پی اس apc آمریکا | makelsan ترکیه وارد کننده انواع یو پی اس در توان های مختلف

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از دستگاه های ضروری که باید در بیمارستان، مراکز و به خصوص مناطق حساس در بیمارستان همانند اتاق عمل، آزمایشگاه استفاده شود که برق بدون وقفه یا یو پی اس است.

در اتاق عمل وسایل الکترونیکی متعددی  کار میکند که به هسته های اصلی این اتاق لقب می گیرند. همانند سیستم روشنایی ، سیستم تنفسی یا اکسیژن ، مانیتورینگ و وسایل مربوط عکسبرداری هستند.

در بسیاری از عمل ها از سرپایی گرفته تا عمل های بالای 10 ساعت هم این وسایل کار می کنند و باید یک نواخت و بدون وقفه به فعالیت خود مشغول  باشند تا در حین عمل مشکلی برای بیمار اتفاق نیافتد.

معمولا بیمارستان ها و مراکز درمانی پیشرفته و بزرگ دارای ژنراتور اختصاص هستند. تا به کار افتادن ژنراتور ممکن است مقداری طولی بکشد که این وقفه از ادامه فعالیت دستگاه های حساس در بیمارستان و اتاق عمل جلوگیری می کند.

به همین منظور از یو پی اس برای تامین برق موقت و جلوگیری از وقفه در کارکرد ملزومات برقی تا روشن شدن ژنراتور استفاده می کنند.

 

برق مصرفی در اتاق عمل  operating room

در operating room یا اتاق عمل نسبت به اندازه و برق مورد استفاده از سیستم برقی استفاده می شود. معمولا اتاق عمل ها از 3 تابلوی الکتریکی 250 وات 15 آمپر استفاده می شود. هر کدام از تابلوهای الکترونیکی دارای 4 عدد پریز هستند.

برق پشتیبانی در یو پی اس های اتاق عمل

استفاده از یو پی اس در اتاق یک ضرورت است و باید از کیفیت و قدرت عالی برخوردار باشد و مدت زمان 4 الی 8 ساعت بتواند پشتیبانی کند تا دستگاه های پزشکی کار کند و راندمان 99 درصد را ارائه کند.

 

  • finetco ups
  • ۰
  • ۰

دوربین های مداربسته ارزان قیمت

دوربین های مداربسته ارزان قیمت با توجه به نیاز جامعه به امنیت ، لزوم استفاده از دوربین های مداربسته بسیار ضروری است و باید برای مکان های که امنیت و نظارت در آنها اهمیت دارد از دوربین مدار بسته استفاده نمود.برای انتخاب دوربین ارزان و تعداد آن ها و همچنین میزان کیفیت و باید بررسی ها و ارزیابی های لازم صورت بگیرد.

قیمت دوربین های مداربسته ارزان متفاوت می باشد و هر شخصی باید توجه به میزان بودجه ی که داشته است اقدام به انتخاب دوربین مداربسته نماید. اما در این میان برخی نمی توانند به سراغ برندهای مشهور و گران قیمت بروند و ترجیح می دهند کارشان را با دوربین های ارزان قیمت راه بیندازند.

 

لازم است بدانید که دوربین های مداربسته ارزان را می توان اینگونه دسته بندی کرد :

1)دوربین های مداربسته ارزان قیمت ولی بی کیفیت :

در میان دوربین های مداربسته ارزان قیمت برخی تنها می توانند به عنوان یک دوربین یکبار مصرف باشند یعنی برای ما مشخص نمی کنند که چقدر می توانند کار کنند یک ماه ، یک سال و شاید ده سال. به عبارتی دیگر شما نمی توانید عمر این دوربین ها را بدانید چون هر لحظه ممکن است از کار بیوفتند و شما مجبور به استفاده از دیگر دوربین ها باشید.

2)دوربین های مداربسته ارزان قیمت ولی کارامد:

این دسته از دوربین های ارزان قیمت می توانند علاوه بر اینکه قیمتی ارزان دارند برای مشتری کارآمد باشد. اگر شما شرایط حساسی ندارید می توانید از این گونه دوربین ها استفاده نمایید.

این دوربین ها با دوربین های برندهای مشهور و بزرگ چندان تفاوتی نداشته اند ولی تفاوت آنها زمانی احساس می شود که بحث دوربین ها روی شبکه مطرح باشد و نیاز باشد که دوربین های زیادی استفاده گردد اما اگر تنها استفاده از دوربین به تعداد کم کفایت کند می تواند از دوربین های مداربسته آنالوگ استفاده نمود.

در دوربین های مداربسته آنالوگ برخی دارای قیمت های مناسبی هستند که علت همین را می توان مواردی مثل استفاده از چیپست های متفرقه ، چیپست های سونی، چیپست های آیوی،چیپست های اپتینا، سنسورهای چینی بی کیفیت و دانست.

یکی دیگر از موضوعات مهمی که در دوربین های ارزان قیمت وجود داد تفکیک رنگ می باشد .اگر هزینه ی کمی برای هر کدام از این گزینه ها صورت بگیرد می توان یک دوربین مداربسته ی داشت که دارای کیفیت خوبی است مانند دوربین های شرکت سونی که جز دوربین های هستند که علاوه بر داشتن پردازنده خوب ، کیفیت راضی کننده ی نیز دارند و اغلب مشتریان را راضی نگه داشته اند.

 

 

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت دوربین:

دقت داشته باشید که عوامل متعددی وجود داشته اند که می توانند بر روی تعیین قیمت دوربین موثر باشند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

بدنه : بدنه دوربین می تواند از پلاستیک یا فلز باشد که نوع فلز و پلاستیک نیز بسیار مهم می باشد.

شکل و رنگ دوربینشکل ظاهری دوربین و رنگ آن چگونه است.

نوع کاربرد دوربین : آیا این دوربین روی دیوار نصب می شود یا روی سقف؟

قابلیت ضد ضربه : دوربین می تواند با کوچکترین ضربه ی خراب شود یا می تواند ضدضربه باشد و در مقابل عواملی مثل خاک ، باد و باران نیز مقاوم باشد.

قابلیت دفع حشرات یا IRمخفی : در صورتی که دوربین دارای قابلیت IR است میزان برد واقعی و مفید آن چقدر می باشد.

 

IR هوشمند یا IR غیر هوشمند :

اگر دوربین IR هوشمند داشته باشد به صورت خودکار می تواند مقدار شدت مادون قرمز را کاهش دهد و تشخیص چهره را انجام بدهد اما در صورتی که دوربین دارای IR هوشمند نباشد وقتی جسمی نزدیک به آن شود ، فقط می تواند یک سفیدی را نشان دهد و حتی در فاصله کوتاه قادر به نشان دادن جسم نیست و تشخیص چهره صورت نمی گیرد.

 

میزان LED های بکار رفته در دوربین مداربسته :

در دوربین مداربسته چه میزان ال ای دی بکار رفته است باید مشخص شود که دام24 بوده یا تک ال ای دی بزرگ است که می تواند نهایتا تا 10 متر را معین کند و پس از مدتی شدت تابش IR نیز کاهش خواهد داشت و در تصویر نویزهای پدید می آید که همین نویزها سبب می شوند نور در قسمتی زیاد و در قسمتی کم شود و در نهایت تصویری که بدست می آید غیر قابل تشخیص می شود.

 

DVR :

در دوربین های که ارزان قیمت هستند از DVR های هم استفاده می شود که قیمت های ارزانی داشته اند البته گاهی همین DVRهای ارزان قیمت موجب می شوند مشکلاتی برایتان به وجود بیاید که می توان به انتقال تصویر ضعیف ، پاک شدن اطلاعات و اشاره کرد. در چنین DVRهای به دلیل اینکه همه از فضای موجود استفاده می کنند شما با انتقال تصویر ضعیفی روبرو خواهید بود که باید بدانید در چنین شرایطی چون IP عمومی است اگر شما بخواهید تصویر را بر روی گوشی همراه مشاهده کنید قطعا  تصویر ضعیف خواهد بود.

 

سرویس دهی :

باید بدانیم که دوربین ها برای ما کالا نیستند چون خدمت ارائه میکنند و خدمتشان شامل موارد نظارتی و امنیتی است پس نگاه کردن به دوربین به چشم یک کالا کاملا اشتباه است.

 

نصب :

در دوربین های مداربسته از کابل های ارزان قیمت ، اداپتورهای ارزان قیمت و نیز استفاده می شود و همین موارد موجب می شوند شما در نهایت با دوربین مداربسته ارزان قیمتی روبرو شوید که صرفا این قیمت شامل تمامی موارد می شود و مختص دوربین مداربسته به تنهایی نیست.

فراموش نکنید DVRها نقش مهمی دارند که قطعا از DVRهای ارزان هم استفاده می شود.

هنگامی که می خواهید آداپتور را انتخاب کنید باید دقت فراوانی داشته باشید و آداپتوری را انتخاب نمایید که اگر نوسانات برقی اتفاق افتاد مشکل کوچکی برایتان ایجاد شود که با هزینه ی پایین و گارانتی رفع گردد نه اینکه شما را مجبور کند کل سیستم تان را از دست بدهید.

متاسفانه امروزه در دوربین های مداربسته ارزان قیمت از نصب خوب و راضی کننده یا اداپتورهای با کیفیت و استفاده نمی کنند و همین شرایط سبب می شود شما در نهایت با دوربینی روبرو شوید که اصلا راضی کننده نیست و فقط هزینه یتان را هدر داده اید اما ما در شرکتمان تلاش کرده ایم تا علاوه بر ارائه دوربین های ارزان قیمت شما از کیفیت آنها راضی باشید و مواردی مثل نصب خوب ، کابل های با کیفیت و در آن ها رعایت شده است که هم مورد تایید شرکت و هم مورد تایید مشتریان عزیز باشد.

 

  • finetco ups