فروش یو پی اس آمریکا | ترکیه | چینی

فروش یو پی اس apc آمریکا | makelsan ترکیه

فروش یو پی اس آمریکا | ترکیه | چینی

فروش یو پی اس apc آمریکا | makelsan ترکیه

فروش یو پی اس apc آمریکا | makelsan ترکیه وارد کننده انواع یو پی اس در توان های مختلف

  • ۰
  • ۰

احتیاط ها و موارد ایمنی ضروری در کار با یو پی اس


احتیاط های ضروری در کار با یو پی اس که باید انجام دهیم

یو پی اس دستگاهی است قابل انعطاف پذیر ، ولی بارهایی وجود دارند که خاص هستند و آن بارها را به صورت متداول نباید یه دستگاه یو پی اس connect کرد. در ذیل به تعدادی از بارهایی اشاره میشود که خاص هستند :

  1. Fluorescent lamps یا Gas lamps 2. Engines و Compressors
  2. Air-conditioner یا دستگاه تهویه هوا 4. Laser Printers دستگاه هایی که در صنایع و کارخانه ها کار میکنند وقتی start میخورند یا به شدت از صبح تا شب و از شب تا صبح کار میکنند برق زیادی را توسط پاور یا منابع برقی و تغذیه خود استفاده میکنند که این جریان برق زیاد را یو پی اس ها به حالت اضافه بار الکتریکی از صافی خود عبور میدهند که باعث کاهش این بار ها و ورودشان به دستگاه ها میشود و از آسیبهای وارده به دستگاه های الکتریکی و صنعتی حساس جلوگیری میکنند.

اگر بخواهیم که دستگاه های الکتریکی ، Engines(موتورها) ، Compressors(کمپرسورها) ، Laser Printer(پرینترهای لیزری) از بارهایی که با جریان لحظه ای زیاد وارد میشوند حفاظت کنیم باید از یو پی اس های قوی تر و بزرگ تر که دارای امکانات و configهای بالاتری برخوردارند استفده کنیم.

نکته خیلی مهم و ضروری این است که هیچ وقت از محافظ برق مانند محافظ تلویزیون یا رایانه و یا فریزر در قسمت خروج برق از یو پی اس استفاده نکنید و از سه راه های معمولی استفاده کنید. وقتی از هر دو در دستگاه های برقی استفاده کنید به دستگاه های الکترونیکی شما آسیب رسانده و باعث از کار افتادن و نیم سوز شده تجهیزات الکترونیکی داخلی دستگاه میشود.

احتیاط ها و موارد ایمنی ضروری در کار با یو پی اس

موارد ایمنی که باید در کار با یو پی اس رعایت کنیم

1.حمل و نقل دستگاه یو پی اس باید به طوری باشد که به دستگاه ضربه ای وارد نشود و به مکان نصب سالم برسد.

  1. باید مکانی مناسب را برای نصب یو پی اس استفاده کنیم که توانایی تحمل وزن دستگاه یو پی اس و فضای کافی برای یو پی اس را داشته باشد. که این کار باعث طول عمر دستگاه یو پی اس و باتری آن میشود و دستگاه یو پی اس از آسیب های احتمالی مصون میماند.

3.مکان نصب یو پی اس باید دارای شرایط محیطی باشد که این شرایط : بدون حرارت و بدون رطوبت و بدون نویزهای صوتی در محل نصب یو پی اس مکان باشد.تا از آسیب های موجود در امان بماند.

  1. نوع اتصالات یو پی اس و همچنین کابلهایی که در نصب آن استفاده میشود و فیوزهای حفاظتی باید استاندارد باشد و با دستگاه یو پی اس مطابقت داشته باشد که از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است.

5.در هنگام نصب یو پی اس و بارها باید فاز و نول مستقیما به یو پی اس و تابلوی آن connect  شود و با برق شهری در حین نصب تماسی نداشته باشد.

  1. بهتر است برای رفع نویزهای صوتی و نویزهای الکتریکی از سیم ارت(به زمین اتصال میشود و نویزهای موجود را به زمین انتقال میدهد) استفاده شود.
  2. قبل از راه اندازی همه ی موارد بالا را دوباره چک کنید و مطمئن شوید بدون خظا و اشکال است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی